Статистика |
---|
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
Каталог статей
Оцінювання учнів
Рівні навчальних досягнень
|
Бали
|
Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
|
І. Початковий
|
1
|
Учень може розрізняти об'єкт вивчення і відтворити деякі його елементи.
|
|
2
|
Учень фрагментарно відтворює незначну частину навчального матеріалу, має нечіткі уявлення про об'єкт вивчення, виявляє здатність елементарно викласти думку.
|
|
3
|
Учень відтворює менше половини навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконує елементарні завдання.
|
ІІ. Середній
|
4
|
Учень знає близько половини навчального матеріалу, здатний відтворити його відповідно до тексту підручника або пояснення вчителя, повторити за зразком певну операцію, дію.
|
|
5
|
Учень розуміє основний навчальний матеріал, здатний з помилками й неточностями дати визначення понять,
|
|
6
|
Учень виявляє знання і розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповідь його правильна, але недостатньо осмислена. 3 допомогою вчителя здатний аналізувати, порівнювати, узагальнювати та робити висновки. Вміє застосовувати знання при розв'язуванні задач за зразком.
|
III. Достатній
|
7
|
Учень правильно, логічно відтворює навчальний матеріал, розуміє основоположні теорії і факти. Вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, частково контролює власні навчальні дії.
|
|
8
|
Знання учня є достатньо повними, він вільно застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, уміє аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролює власну діяльність. Відповідь його повна, логічна, обґрунтована, але з деякими неточностями.
|
|
9
|
Учень вільно володіє вивченим матеріалом, застосовує знання в дещо змінених ситуаціях, уміє аналізувати і систематизувати інформацію, використовує загальновідомі докази у власній аргументації.
|
IV. Високий
|
10
|
Учень володіє глибокими і міцними знаннями, здатний виконувати їх у нестандартних ситуаціях. Самостійно визначає окремі цілі власної навчальної діяльності, критично оцінює нові факти, явища, ідеї.
|
|
11
|
Учень володіє узагальненими знаннями з предмета, аргументовано використовує їх у нестандартних ситуаціях, уміє знаходити джерело інформації та аналізувати її, ставити і розв'язувати проблеми. Визначає програму особистої пізнавальної діяльності; самостійно оцінює різноманітні життєві явища і факти, виявляючи особисту позицію щодо них.
|
|
12
|
Учень має системні, дієві знання, виявляє неординарні творчі здібності у навчальній діяльності, вміє ставити і розв'язувати проблеми, самостійно здобувати і використовувати інформацію, виявляє власне ставлення до неї. Розвиває свої обдаровання і нахили.
|
Умовна схема переведення навчальних досягнень учнів з 4-бальної шкали оцінювання у І2-6альну.
Шкала оцінювання
|
Оцінки
|
4-бальна шкала
|
2
|
3
|
4
|
5
|
Перехідна шкала
|
2-
|
2
|
2+
|
3-
|
3
|
3+
|
4-
|
4
|
4+
|
5-
|
5
|
5+
|
12-бальна шкала
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
|
Категория: Підсумкова оцінка | Добавил: radost (08.09.2011)
|
Просмотров: 624
| Рейтинг: 0.0/0 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
Copyright MyCorp © 2025 |
Сайт управляется системой uCoz |
|